Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Twitter protect my tweets vraagje?

Dagelijks zie ik spammers/bots die mij willen volgen. Ik heb protect my tweets aan staan, zodat ze niet in mijn lijst van volgers komen te staan. Wat als ik nu protect my tweets uit zet. Worden ze dan wel allemaal automatisch toegevoegd aan mijn volgers? Waarom zie ik bij veel twitteraars die veel mensen volgen dan zo weinig spammers in hun lijst staan? Halen ze die handmatig weg, want ze hebben protect my tweets uit staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
591

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

als je het uit hebt staan, en je komt iemand tegen die je followt en niet kent. dan kan je gewoon op blokeer drukken en dan is hij weg. ik heb die van mij ook aan staan want , iedereen kan het lezen. vooral nu met de vakanties.!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
JE bent zelf de baas over wie je volgt. Je hoeft dus al die "bots" en "spammers " niet te volgen.

Het feit dat ze jou willen volgen / volgen betekent niet dat jij hun berichten kunt zien maar dat zij juist jouw berichten kunnen zien.

Wat je daaraan kunt doen is ze blokken. Dan weet je zeker dat ze je tweets niet meer kunnen meelezen. Maar goed als je het toch open hebt staan, waarom zou je je daar dan nog druk om maken?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding