Zijn er meerdere veilige manieren voor Remote Desktop Protocol zoals met Bomgar?

Met Bomgar kan de cliënt bepaalde delen van zijn pc afschermen, zodat de persoon die rdp hulp biedt dit niet kan zien. Zijn er meerdere software pakketen die dit kunnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

SimpleHelp schijn ook erg goed te zijn, dit is dan ook een goedkoper alternatief.

Zie bron voor meer programma's zoals Bomgar.