Hoe splits ik een .rar bestand ?

oke ik heb dus 1 .rar bestand van 12 gig. nu wil ik deze opsplitsen in 4 delen van 3 gig. ik weet dat het mogelijk is, maar ik weet niet hoe het moet!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (3)

Uitpakken en opnieuw inpakken als 3 GB pakketjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het moment dat je een rar bestand maakt, staat er linksonderin het venster 'spilt to volumes, bytes'
Daar vul je in hoe groot het per bestand moet zijn. Voor 3gb per bestand kun je 3000m in vullen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie ook de handleiding hier (met plaatjes): http://www.binaries4all.nl/winrar/
Kimath
12 jaar geleden
Het snelst is opnieuw inpakken zonder compressie in stukken van 3 GB.

Toegevoegd na 46 seconden:
Dus niet eerst uitpakken, maar gewoon de 9Gb rar inpakken.
rose