Hoe kan ik een ontvangen bericht op mijn twitteraccount verwijderen?

Toegevoegd na 26 minuten:
@Sylvia: bedoel je echt de Ontvangen berichten (dus die ik van iemand die ik volgde kreeg)? Dan zie ik niet hetgeen je schrijft. Wel bij mijn eigen tweets, maar daar ging 't niet om.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.7K

Antwoorden (1)

GA naar het bericht toe, klik erop en dan zie je dit inhoud aan in de rechterkolom tevoorschijn komen. Ga met je muis naar het einde van de tekst en daar komt dan delete te staan. En daar klik je op en weg is het bericht!

Toegevoegd na 42 seconden:
einde van de tekst - onder het bericht bedoel ik hiermee.