Hoe moet je dingen uit je computer verwijderen?

Ik heb nu bvb word die ik niet meer gebruik, dus wil ik hem verwijderen van mijn computer. Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
8K

Het beste antwoord

Een programma volledig verwijderen, in jou geval Word, gaat zo:
Ga via het menu start naar 'Configuratiescherm'. Er wordt een venster geopend waarbij je de instellingen van de computer kan wijzigingen. Klik op 'Programma's'. Nu krijg je bovenaan de titel 'Programma's en onderdelen'. Klik hierop. Je krijgt nu een lijst te zien met programma's die op jou computer staan. Klik op een programma, in dit geval Word, en klik op 'verwijderen', bovenaan.
Er wordt gevraagd of je er zeker van bent dat je het programma wilt verwijderen. Kies voor ja. Dan is het programma verwijderd.
Hopelijk heb je er iets aan & succes.

Toegevoegd na 46 seconden:
(RoadRunner was me voor, met een iets kortere versie ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel! :D

Andere antwoorden (3)

Ga naar je configuratiescherm (via start) en zoek de lijst met programma's (is een optie). Daar kan je verwijderen.

Als je een oudere versie van Windows hebt kant het net even adres gaan maar principe is hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan met je linkermuisknop op het programma drukken en verwijderen. Maar je kan het ook bijvoorbeeld naar je prullenbak verplaatsen. Het staat op je computer opgeslagen, dus je hoeft het er alleen maar af te halen.

hier nog wat:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
c:\windows\inf map rechtsklikken op word en daarna verwijderen.

de moderator,een leek blijkbaar,verwijderde bovenstaande tip en gaf 5 punten in mindering.
onterecht omdat ik deze tip zelf met succes heb toegepast,en het in vele forums staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had het verwijderd gelaten, bestanden in de windows directory deleten lijkt me eerder een stap als al het voorgaande niet werkt. Ik kan me ook niet voorstellen dat register instellingen nu verwijderd worden bijvoorbeeld. Waarom zou je niet de normale weg volgen en het bij programma's en onderdelen verwijderen?