Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ingebouwde webcam van laptop perongeluk verwijderd, wat nu ?

de snelkoppeling naar het webcam was op de bureauachtergrond , ik sleepte het naar het prullenbak, toen heb ik nog het prullenbak leeg gemaakt. Nu is het verwijderd van heel mijn pc :(
Ik kan het wel nog gebruiken bij het chatten, maar om naar het programma zelf te gaan van het webcam (om foto's te trekken) is niet mogelijk.
Hoe kan ik het terug downloaden, of is het nie helemaal van mijn pc verwijderd, waar kan ik het programma terug vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je hebt gewoon een van de vele webcamprogramma's verwijderd.

er zijn heel veel.

ik raad je cyberlink youcam aan. dit is een zeer uitgebreid programma, en met duizenden effecten om toe te voegen.
je kan je hoofd in een alien veranderen, tot jezelf in een reclameposter zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan al sie software downloaden op de site van de maker van jouw laptop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jouw vraag goed begrijp heb je alleen de snelkoppeling van je bureaublad verwijderd. Dan staat het webcamprogramma nog gewoon op je laptop.
Probeer het eens te zoeken via Start --> Programma's ----> etc.
Heb je het gevonden en kun je het webcamprogramma weer opstarten, dan kun je eventueel ook nog weer een nieuwe snelkoppeling op het bureaublad maken. Ik weet niet welke versie van Windows je hebt. Maar bij Windows 7 kun je rechtsklikken op het programma (dus niet het programma openen maar er op rechtsklikken) en dan kiezen: "Kopiëren naar bureaublad/snelkoppeling maken"
Dus terug downloaden is volgens mij helemaal niet nodig.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Je kan ook nog kijken in C:\Program Files\Naamvanhetprogrammadatjegebruikte. Daar staat dan een .exe waar je weer een snelkoppeling van kan maken.
Kijk eens in PRULLENBAK .
Als je snelkoppeling daar staat : rechtermuisklik en kies terugplaatsen .
Succes.

Toegevoegd na 2 uur:
In het verleden durfde ik dan al meermaals gebruik te maken van : systeemherstel .

Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uhh, ik denk dat je de vraag nog eens een keer goed moet lezen... Want de snelkoppeling staat nl. ook niet meer in de prullenbak.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding