Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan niet aanmelden bij hotmail?

Als ik hotmail wil opstarten komt hij met de mededeling dat dat niet kan. bij doorklikken kom ik onderstaand venster:
Accountgegevens opgeven

Voordat u zich bij Windows Live kunt aanmelden, moet u een nieuwe vraag en geheim antwoord kiezen en uw locatie en geboortejaar opgeven. Als u uw wachtwoord vergeet, kunt u deze gegevens opgeven om uw identiteit te bevestigen. Hulp nodig? | Meer informatie over privacy bij Windows Live

Laden...

(Dit blijft constant draaien en het programma gaat niet meer verder)


*Vereiste velden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
760

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ben al een ½ jaar bezig om mijn account terug te krijgen .
al vele malen geprobeert met een nieuw wachtwoord,opnieuw opgestart.maar hij blijft gewoon zeggen.u heeft het al te vaak geprobeert,microsoft gevraagt,niets heetf geholpen.dus maar een nieuwe account gemaakt ,en ben maar opnieuw begonnen .maar ik gebruik nu live,maar gebruikt mijn email adres nu zo weinig mogelijk.liever gmail ,daar heb ik nog geen problemen mee gehad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

mogelijk helpt het om alles af te sluiten ook de computer en een paar uur later nogmaals te proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe eens een speedtest en kijk of je internet niet gewoon verschrikkelijk traag bezig is.

Sowieso is overstappen op Gmail de ideale oplossing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding