Welke software kan ik het beste gebruiken om posters,flyers etc te maken,Indesign,photoshop of illustrator en wat is n goede laptop hiervoor?

Qua laptop wil ik geen Macbook, is echt te duur voor me.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

InDesign is speciaal gemaakt voor het maken van producten die veel tekst bevatten of meerdere pagina's hebben.
Photoshop is gemaakt voor het bewerken van afbeeldingen, dit kan goed gebruikt worden voor posters.
Illustrator is weer meer voor logo's, tekeningen en illustraties.

Qua laptop kan je eigenlijk voor een MacBook Pro 13" gaan. Deze is al te koop vanaf €1000,- Voor een laptop met de zelfde prestaties ben je ook al snel 700 euro kwijt. Maar de Acer Aspire 7750G is een goede keuze als laptop, een goede grafische kaart en een snelle processor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Open Office