Windows live mail doet moeilijk wat nu?

Windows Live Mail doet moeilijk, soms al met opstarten, haalt dan wel alle mail op maar ik kan mijn mailtjes niet openen.
Het gebeurt ook dat de map Snelle Weergaven geen mails bevat, terwijl er wel nieuwe mails zijn.
Als ik het slecht tref moet ik mijn PC wel twee keer opnieuw opstarten om het voor elkaar te krijgen.
Ik heb diverse opruimprogramma's geprobeerd, maar niets helpt.
Wie o wie kan mij advies geven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Amadea
12 jaar geleden
Zijn de mailmappen zélf ook opgeschoond?

Antwoorden (2)

Verwijder en installeer het programma eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon ff deinstalleren, en waneer je windows live weer installeert en de accounts hebt toegevoegd is ook meteen al je email weer terug