Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

windows live mail

Ik had een evaluatie versie van Windows7 met uiteraard Windows live mail erop draaien.....wat vrij goed ging.
Nu ik een Windows7 Premium versie gekocht en geinstalleerd heb,downloade ik Windows live mail en was ik alle oude (belangrijke) emailtjes kwijt.
Mijn vraag is dan ook : hoe krijg ik mijn oude (belangrijke) emailtjes terug ?

M.v.g

Maarten

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
613

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ga zoeken waar en hoe dat windows live mail zijn mail opslaat en kijk dan op die plek... Gebruik desnoods, recover-my-files... dat is een programma om verloren gegane files weer terug te zetten, om de file terug te krijgen... En anders is het helaas-pindakaas...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien is het handig om het uit je prullenbak te halen???? ik denk dat dat wel wil, ga naar je prullenbak op je computer en kijk wat er allemaal voor dingen in de prullenbak staan, alles wat weg is gegooid staat daar dan in.

( en als je geen prullenbak hebt staan die vast en zeker bij word of je windows )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding