iPad synchroniseren met iTunes

Ik wil mijn iPad synchroniseren met iTunes nu staan er 1000 den foto's op de iPad die niet op de pc staan. Waar kan ik aangeven dat de foto niet wil synchroniseren zodat de foto wel op de iPad blijven staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

dan ga je naar ipad in je itunesbalk en ontvink je "automatisch synchroniser".
-james
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil juist wel de muziek synchroniseren. Maar niet de apps boeken foto etc. Muziek zit nog niet in iCloud dus ik moet via de pc (wifi) mijn iPad synchroniseren, idee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan kan je handmatig synchroniseren (tjonge wat een woord ;P) dan kan je alles dus handmatig synchroniseren (slepen naar het ipad icoontje)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus dan ga je naar je muziek bibliotheek en sleept de liedjes naar je ipad door erop te blijven klikken en naar je ipad te oriënteren en er zal een groen plusje komen en je laat los en in de speler bovenaan in itunes zal je zien "(jouw liedje) synchroniseren 1 van 1 naar ipad".
maar dus zeker automatisch synchroniseren afvinken bij je ipad,
-james
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb net iTunes match aangeschaft ben ik gelijk klaar van de iPad en iPhone , toch bedankt
Klopt, ik heb me dit ook een paar x afgevraagd. In iTunes zelf ben ik er niet achtergekomen hoe ik de foto's van een iPad afhaal, natuurlijk kan je daarmee wel altyd foto's erop zetten. Ik doe het als volgt; Start > Computer > 'zijbalk' komt dan je iPad te staan als USB koppeling. Klik door naar foto map en daar staan de foto's van mijn iPad. Ik krijg zelf ook een bericht wat ik wil doen met me iPad van windows zelf of ik de map met foto's wil ophalen of bekijken etc.
Anls deze optie iet het geval is wat ik heb aangegeven kun je altyd nog even google of apple suport