Wat is de beste video converter?

Hij moet wel gratis zijn. Hij moet een avi bestand kunnen converteren naar een mp4 bestand of mpeg4 bestand, in ieder geval iets wat met de iphone/ipod af te spelen is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
4.6K

Antwoorden (8)

Youtube converter , je vult de link in van het youtube filmpje en deze word omgezet naar mp3 bestand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Videora converter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf gebruik ik DVDVideoSoft Free Studio, heeft heel veel opties. http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-Video-to-iPod-Converter.htm
12 jaar geleden
WinAVI video converter kan werkelijk alles converteren, maar dat heeft een prijskaartje. Maar het gratis Format Factory is ook oké.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Handbreak app
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Winavi all in one converter is heel erg goed, heb ik zelf ook, alhoewel ik er niet voor betaald heb. Als je niet wilt betalen en niet illegaal wil downloaden dan kan ik je XMedia Recode aanraden: gigantisch veel opties en het werkt ook nog erg goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AVS Video Converter is een redelijk bekende en goede video converter, het programma kan van en naar alles en nog wat converteren.

Ik zou zeggen check de website eens:

http://www.avs4you.com/nl/AVS-Video-Converter.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
freemake video converter heb ik altijd zeer goed gevonden was gratis vaak filmpjes van youtube gedownload maar ik kan niet zegen of het nu nog gratis is? maar kan gewoon alles maar kijk eens op het iets is
Plaatje bij antwoord