Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de beste video converter?

Hij moet wel gratis zijn. Hij moet een avi bestand kunnen converteren naar een mp4 bestand of mpeg4 bestand, in ieder geval iets wat met de iphone/ipod af te spelen is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
4.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Youtube converter , je vult de link in van het youtube filmpje en deze word omgezet naar mp3 bestand
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Videora converter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf gebruik ik DVDVideoSoft Free Studio, heeft heel veel opties. http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-Video-to-iPod-Converter.htm
(Lees meer...)
12 jaar geleden
WinAVI video converter kan werkelijk alles converteren, maar dat heeft een prijskaartje. Maar het gratis Format Factory is ook oké.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Handbreak app
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Winavi all in one converter is heel erg goed, heb ik zelf ook, alhoewel ik er niet voor betaald heb. Als je niet wilt betalen en niet illegaal wil downloaden dan kan ik je XMedia Recode aanraden: gigantisch veel opties en het werkt ook nog erg goed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AVS Video Converter is een redelijk bekende en goede video converter, het programma kan van en naar alles en nog wat converteren.

Ik zou zeggen check de website eens:

http://www.avs4you.com/nl/AVS-Video-Converter.aspx
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
freemake video converter heb ik altijd zeer goed gevonden was gratis vaak filmpjes van youtube gedownload maar ik kan niet zegen of het nu nog gratis is? maar kan gewoon alles maar kijk eens op het iets is
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding