Word 2007: Ik heb de marge in de liniaal op maximaal gezet en kan nu het blauwe stukje niet meer "pakken"om te schuiven. Wie helpt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Zoek normal.dot op, dat zit ergens op je pc... En verwijder die... Dat is je standaard-begin-instellingen van Word, zal ik maar zeggen en als je die wist maakt hij een nieuwe aan... Dan zijn al je instellingen weer standaard en kun je weer alles opnieuw goed instellen...

Succes...