google chrome verwijderd zijn mijn favorieten nog terug te halen?

de titel zegt het al,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.7K

Het beste antwoord

Je favorieten blijven gewoon staan als je google chrome deinstalleerd. Als je hem opnieuw installeerd dan krijg je gewoon je favorieten terug. Dan kan je ook de optie kiezen "Bladwijzers expoteren naar HTML bestand" in Bladwijzerbeheer.
Jaspro101
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
google chrome heeft toen ik het verwijderde gevraagd of die alles kon verwijderen alleen ik heb er toen niet bij na gedacht dat dat al mijn favorieten waren,
Jaspro101
12 jaar geleden
Dan is er volgens mij niks aan te doen..
Pieter2011
12 jaar geleden
Chrome gewoon even opnieuw installeren en waarschijnlijk staan je favorieten er weer. Dan eerst je favorieten exporteren voordat je Chrome weer verwijdert.