Waarom kan ik niet inloggen op Minecraft?

ongeveer 6 maanden geleden heb ik netjes 20 euro voor het spel betaald. Gisteren werkte het nog maar als ik nu probeer in to loggen krijg ik de melding "Can not connect to Minecraft.net"
als ik via mijn webbrowser naar minecraft.net ga en daar inlog werkt het wel. heb al geprobeerd de firewall uit te schakelen maar dat geeft ook niets.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
7.5K

Het beste antwoord

Kan diverse oorzaken hebben.
Kan een defect zijn, maar het kan ook gewoon regulier onderhoud zijn.
Ik zou het nog even een dagje aanzien en dan nog eens te proberen.
Wellicht dat je contact kunt opnemen met een helpdesk of dat er info te vinden is in de diverse minecraft-fora.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik kan er ook niet op dus het is een server probleem. Het zal wel opgelost worden binnen een dag. Je kan wel gewoon offline spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, ik heb ook gekochte versie, ik probeerde net nog even speciaal voor jou te kijken, maar inderdaad ik krijg zelfde fout als jullie 2! Maak je geen zorgen, ik weet zeker dat het probleem sowieso binnen een paar dagen weer is opgelost door minecraft zelf!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit had ik een tijdje geleden ook er is dan een fout met minecraft wacht gewoon of als je echt niet anders kan gebruik de sp verzie met je betaalde gebruikers naam zo heb je toch je skin en je rechten (op server)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is normaal. Dit heb ik laatst ook gehad. Het kan 2 oorzaken hebben:

1. Je internetverbinding is niet goed.
2. Je Firewall blokkeert Minecraft.

Welke provider heb je? Sommige providers (KPN) hebben nog wel eens problemen met Minecraft.

Zoals je al zie heb je dat met Firewall al geprobeerd. Je moet gewoon afwachten tot het wel reageert.

Groeten van een Minecraft-er.

PS: Je kan op offline mode ook nog steeds in servers, dit is dus geen enkel probleem!