waar kan je windows live messnger 2012 downlaoden ?

als ik bij google klijk op windows live messenger 2112 en ik kijk op die sites die ze dan geven download ik andere dingen inplaats van die msn weet iemand waar op wleke site ik de windows live messenger 2012 kan downlaoden ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Onderstaande site kun je gebruiken om windows live messenger 2012 te downloaden.
je gaat naar de site, en rechts van het icoontje van msn staat ´download´.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik probeer het maar dan laad hij en komt hij op een andere site waar hij windows live messenger 2111 wil doenlaoden
gewoon van www.msn.nl zie rechtboven

die zorgt er wel voor dat je altijd de laatste versie krijgt
alleen als je xp hebt dan kun je niet hoger
capthavoc
11 jaar geleden
Ik heb het vermoeden dat Windows Live Messenger 2012 helemaal nog nooit uit gekomen is, of in ieder geval nog niet uitgekomen is.

We zitten momenteel op Windows Live Messenger/Essentials 2011.