mijn msn is geblokeerd wie kan mij helpen ?

sinds kort kan ik niet meer op me msn komen dan komt er in beeld dat hij geblokeerd is en dat ik er niet op kan dan moet ik een paar stappen ondernemen om er weer op te kunnen komen dat doe ik maar er is 1 optie om hem weere terug te krijgen en dat is dat hotmail een email stuurd naar een ander emial adres dit staat er als email adres kr*****@hotmail.com
ik heb geen idee welk email adres dat is dus nu kan ik niet die code ontvangen dat is ook de enige mogenlijk heid om me msn terug te krijgen niet via een geheime vraag ofzo wand dat lijkt me normaal aangezien je die insteld als je een email adres maakt contact met hormail zoeken lukt ook niet ik baal hier heel erg van aangezien er tussen de emials persoonlijke dingen staan over me beste vreindin die onlangs overleden is ik hoop zo dat iemand me kan helpen en ik in iedergeval die emails weer heb plzzz help me

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het moet ook via je geheime vraag kunnen, maar het lijkt erop dat een hacker je account naar een ander, jouw onbekend, mailadres heeft geleid.

Antwoorden (2)

tja of iemand heeft je account gehacked er een ander email adres in gezet een je ww veranderd geheime vraag 06 nummer ed
of je hebt bij het aanmaken van het account een fout getypt bij alternatief email ?
aangezien je kr****@hotmail.com zo te zien is dat wel je voornaam
heb je wellicht niet een hotmail.nl adres ip[v een hotmail.com adres ingevuld die fout overkomt de meesten
?
heb je ook een 06 nummer opgegeven ?
die werkt dan wel of de hacker heeft ook dat veranderd ??

Als echt niet lukt zul je toch contact moeten op nemen met de helpdesk
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het si hotmail.com ik heb al verschillende emaila dressen geprbeerd maar lukt niet hij zegt aleen maar dat ik er in kan komen via dar email adres maar contact opnemen met hotmail ofzo probeer ik ook maar kan nergens een emial adres vinden om ze te emailen ofzo
Ik heb het ook gehad. Als het goed is kan je ook een sms naar je 06 laten sturen. Dan krijg je een code die moet je invoeren en dan kan je er weer op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee dat kan niet er is echt maar 1 optie ik wil je best me email adfres en wachtword geven dan kan je het zelf zien namelijk als je je email adres wil typen emial ik je me wachtwoord en email adres goed ?
capthavoc
11 jaar geleden
PM me maar