Ik heb bestanden voor het programma Exact. Ik zoek daar nu een converter voor omdat ik het programma niet heb. Het is een .DAT file?

Toegevoegd na 31 seconden:
Het is gekoppeld met een ID file.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Een .DAT file kan eigenlijk een beetje van alles zijn.
Hier vindt u een goede tip om dit aan te pakken.
http://www.ikweetalles.be/software/programmas/105-dat-bestand-openen.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Exact DAT-files zijn XML-files. Ze bevatten een database. Het beste kun je even een scriptje (met python is dat supersimpel) schrijven dat de informatie die je wilt hebben extraheert en als comma separated file wegschrijft.

Je kunt ook proberen met Access te openen door te forceren dat hij ze ziet als XML-bestand.