Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stel ik mijn startpagina opnieuw in bij Google Chrome?

Schadelijke software heeft mijn startpagina veranderd in http://mystart.incredibar.com/mb139?a=6R8DoxmvKW&loc=CH_NT
Bij Google Chrome kan ik geen optie vinden om mijn startpagina opnieuw in te stellen.
Hoe kan ik dit veranderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Mystart word geplaatst door Incredimail, dit is gelukkig geen schadelijke software.

Om je startpagina te veranderen klik je op de moersleutel rechtsbovenin, dan druk je op instellingen en dan bij knop "startpagina" weergeven, staat als je hem hebt aangevinkt de startpagina, deze kan je wijzigen door op "wijzigen" te drukken.
(Lees meer...)
Jaspro101
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord, alleen als ik hier mijn gebruikelijke startpagina invoer, blijft MyStart nog steeds mijn startpagina... Overigens is MyStart bij mij niet ingesteld door Incredimail, maar door schadelijke software die zich zonder mijn toestemming tijdens het surfen plotseling op mijn computer installeerde...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanks, thijs1812. Dat stukje had ik al opgelost, alleen wil die startpagina maar niet verdwijnen...
Jaspro101
11 jaar geleden
Opent hij ook als je een nieuw tabblad opent?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, Jaspro101.
Dat is eigenlijk wat ik bedoel! Weet jij hoe ik dat kan veranderen? Thijs1812, met het virus heb ik afgerekend!
Ga via moersleutel naar instellingen,ga naar uiterlijk:daar onder knop startpagina kan je instellen.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord, alleen als ik hier mijn gebruikelijke startpagina invoer, blijft MyStart nog steeds mijn startpagina...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding