Hoe zet je een dell laptop weer terug in de fabriekstoestand?

Ik heb een Dell Studio 1749 en wil deze terugzetten naar de fabrieksinstellingen maar dat lukt niet. Ik wil Dell Factory Image Restore daarvoor gebruiken maar die wordt niet weergegeven tussen het lijstje met de herstelopties terwijl die daar wel zou moeten staan. Is er een manier om deze mogelijkheid alsnog te gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naar welke herstelopties heb je gekeken? In het menu vóór het opstarten van je besturingssysteem of heb je gekeken naar de opties van bijvoorbeeld de applicatie systeemherstel in je besturingssysteem?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In herstelopties voor het opstarten want dan druk je op F8 en dan repair your computer en zo verder totdat je bij de herstelopties komt

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk staat er het een en ander verkeerd ingesteld: raadpleeg je handleiding eerst eens.

Als dat niet helpt is het tevens mogelijk dat de hersteldata reeds beschadigd of verwijderd is.

Je hebt dan 2 opties:

1. Je neemt contact op met de support-afdeling van dell en vraagt of ze een oplossing hebben.

2. Je installeert je besturingssysteem handmatig opnieuw.