Hoe kan ik berichten naar folders slepen in Mozilla Thunderbird ?

Ik heb sinds kort mijn Thunderbird email client geupgrade. Normaal als ik email had gelezen kon ik deze slepen naar een email folder zodat het bericht uit mijn inbox was. Dat kan helaas niet meer. Nu moet het via rechtermuisknop - move to - en dan de folder kiezen. Weet iemand hoe ik nog wel berichten kan slepen in Thunderbird?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Bij Thunderbird 15.0.1 is het beeldscherm verdeeld tussen de mappen links en het venster wat open staat.
Dus als inbox aangeklikt is zie alle binnengekomen mail in de vorm van "headers". Als je de mail gelezen hebt kun je het binnenkomende bericht naar een map aan de linkerkant slepen. Een open gemaakt bericht laat zich niet verslepen", alleen de "headers". Als je een onderwaterscherm" gebruikt om je mail te lezen kan je die niet verslepen.