Mijn realplayer download geen filmpjes meer van internet. Hoe kan ik dit oplossen?

Normaal kreeg ik een 'Download this video' tapje maar die krijg ik nu niet meer. Ook niet na realplayer opnieuw geïnstalleerd te hebben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Youtube sluit deze mogelijkheid meer en meer af
Het was anders zo makkelijk met die download knop,... zucht
ook andere programma,s ondervinden meer en meer hinder

wordt een kwestie van uitproberen welke je bevalt
maar vaak wordt het toch een kwestie van de url knippen en plakken waar dat anders zo van de site kon

kwestie van ander programma downloaden en installeren en uitproberen vrees ik
laat die realplayer maar gewoon staan wellicht dat er met updates van realplayer opeens wel weer de mogelijkheid komt
is meer iets juridisch dan iets technisch denk ik
capthavoc