Wat voor map is C:/User/Username/Appdata/Local ? Ik heb daar 6 gig aan weet ik veel wat staan en ik vroeg me af of ik alles gwn kan deleten zoals temp

Ik heb de map Temp al leeggemaakt, maar de hele map staat vol met kleine bestandjes. Is dit de map met alle drivers van de programma's? Ik dacht namelijk dat die ergens anders staan, want dan zou ik op zich deze hele map kunnen leegmaken toch?
Ik snap eerlijk gezegd heel het nut niet van die AppData map, wat is het verschil dan met de ProgramFiles map?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
5.5K
Ritsuka
11 jaar geleden
Niet zomaar deleten, staan ook belangrijke dingen in

Het beste antwoord

Is een belangrijke systeem map, áls je al de rechten hebt om er iets uit te verwijderen, dan moet je dat toch maar niet doen...dit levert meer problemen op dan schijfruimte.
Wat je wel kan doen om dingen op te ruimen die Windows zelf over het algemeen niet opruimt is even CCleaner en Temp File Cleaner gebruiken; http://www.softpedia.com/get/Security/Secure-cleaning/Temp-File-Cleaner.shtml en
http://www.piriform.com/ccleaner
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit moet je niet verwijderen het is een hele belangrijke map
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Appdata/Local/temp kun je gewoon deleten. Dat geeft geen problemen. Inefficiëntie van Microsoft meer is het niet.