Hoe kan ik meerdere .vob bestanden samenvoegen tot 1 video-bestand, bij voorkeur .mkv, of anders .avi?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software
5.6K

Het beste antwoord

Ik gebruik hiervoor het programma Cyberlink Powerdirector.
Het .vob bestand importeren en (zonder kwaliteitsverlies) exporteren als .avi.
Vervolgens de omgezette .avi bestanden in een nieuw project importeren en vervolgens produceer je 1 nieuw .vob bestand.
Zie link voor een trial versie.

Veel succes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het makkelijkste is het niet maar het werkt als een trein.

Eerst rippen met een programma tot bijv. een iso en dan omzetten met Badaboom. Die zet om met je videokaart op die manier blijft je pc lekker snel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
DVD2AVI (with DVD2AVI.VFP) v1.77.4
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
er zijn veel mediaconverters op de markt (met markt bedoel ik: mininova) die alle vormen van mediabestanden kunnen convergeren naar een andere format en kunnen knippen en plakken...teveel om op te noemen!