Kun je twee msn schermpjes van twee verschillende e-mail accounts tegelijk op je scherm hebben?

Als je twee verschillende msn accounts hebt kun je dan met allebei tegelijk chatten? zo ja hoe?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ja, dat kan met de A-patch tool

"MSN Messenger aanpassen

Met de tool A-Patch kun je MSN-Messenger aanpassen zoals jij het wil hebben.
Download A-Patch en run de tool.

Via de knop advanced links onder kun je de taal in stellen.

Via Extra, Opties tabblad Algemeen kunt u voorkomen dat de MSN Messenger opstart bij het opstarten van Windows (het MSN Vandaag scherm kunt u daar ook uitschakelen nadat u bent ingelogd)."

Toegevoegd na 2 minuten:
Het kan ook met MSN plus

http://www.livemsger.nl/messenger-plus-live.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Inderdaad gewoon kiezen voor A-patch, die zorgt beter voor je dan alleen maar 2 accounts waarmee je in kunt loggen :)

Andere antwoorden (1)

Msn PLUS downloaden. Daarin is een optie om meerdere msn's te kunnen openen op verschillende mails. Zodoende kun je zoveel msn-accounts inschakelen als je wil.

http://www.msgpluslive.nl/