Hoe kan ik 2 pagina's uit een online handleiding opslaan in Word?

Het gaat om pagina 7 en 8 van de handleiding van Humax 5200c.
Ik wil die vergroten in Word want wij kunnen de kleine lettertjes niet goed lezen. (Ook niet met bril.)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Er zijn bij mijn weten twee mogelijkheden:
Via online converteren.
Heb het net zelf uitgeprobeerd (heb zelf ook net een nieuwe Humax) en het gaat heel goed met Foxit PhantomPDF. Hiervan kan een trialversie worden gedownload waarmee het bestand naar Word kan worden omgezet (via opslaan als). In Word is het dan te bewerken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zegt twee mogelijkheden maar noemt er maar 1.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij toch wel twee hoor. Een via online (zoek maar op convert pdf to word) en een via een programmaatje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is gelukt. Ik heb nu een paar pagina's geprint in zeer grote letters. Dank je wel.

Andere antwoorden (1)

De handleiding staat dus in een pdf document. Met elke pdf reader kun je inzoomen totdat de letters per stuk te zien zijn. Het overhalen naar Word is dus helemaal niet nodig. Gewoon de handleiding downloaden en dan inzoomen.
Ik gebruik hiervoor de Foxit reader die je op Nederlands kunt instellen via Tools, Preferences, dan een stip plaatsen bij custom language en kies dan Dutch, sluit af met OK.
Je ziet nu een loep met een + in het glas en nu maar inzoomen.
Veel plezier er mee.