Hoe moet ik ondertiteling inbakken op een Mac?

Hallo,

Ik heb een .mp4 film en een .srt ondertiteling. Ik wil deze graag op mijn iPad kijken, dus de ondertiteling ingebakken. Nu ben ik al dagen aan het zoeken naar een goed programma voor Mac OS X om de ondertiteling echt in de film te bakken (hard code) maar ik heb nog niks goeds gevonden. Weten jullie misschien welk programma ik hiervoor kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik zat ook te prutsen met de ondertiteling! Ik heb het nou gewoon anders gedaan. Gewoon een ander bestand bijv divx gedownload met ingebakken ondertiteling en daarna ge-convert naar een mp4 bestand! Misschien ook een oplossing?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En anders roadmovie
http://www.bitfield.se/roadmovie/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Kipboz wat bedoel je precies met het divx? moet je de film dan omzetten naar dvix?