hoe kan ik een .avi file omzetten naar een 8bit (grayscale) multi tiff (.tif)?

Voor video analyse software die ik moet gebruiken voor een project heb ik 8 bit grayscale multi tiff files nodig.
Echter de video files die ik heb zijn .avi

Zoals ik het nu doe is het zeer omslachtig, namelijk:
.avi naar .mjpeg (RGB color)(duurt best lang)
.mjpeg (RGB color) naar 8bit grayscale .mjpeg
.mjpeg (8bit) naar .tif (multi tiff)

Dit is zeer tijds rovend, en het lijkt mij dat er een snellere manier moet zijn.
Is er iemand die mij kan helpen met dit probleem?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Is dit wat? http://www.filesland.com/software/avi-to-tiff.html