Waar kan ik in Word 2007 instellen dat een document in omgekeerde paginavolgorde wordt afgedrukt?

Ik zoek me suf maar kan het niet vinden...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.4K

Het beste antwoord

Dat zit in Word, maar mogelijk ook in de printerinstellingen. Dus als je het document afdrukt de printereigenschappen openen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit kan echter per printer anders zijn ingesteld en deze optie moet door het printerbesturingsprogramma (de driver) worden ondersteund.

Toegevoegd na 4 minuten:
Hieronder twee afbeeldingen van verschillende programma's voor de printer die deze optie hebben. Zoek naar termen als "omgekeerde afdrukvolgorde) of laatste vel eerst afdrukken.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik denk dat het in Word zelf ook kan

Wil je dat niet, klik dan op het tabblad PAGINA-INDELING. Klik op het pijltje rechts onderaan in de groep PAGINA-INSTELLING en druk op de knop AFDRUKOPTIES. Ga naar GEAVANCEERD en scroll naar beneden tot bij het onderdeel AFDRUKKEN. Vink nu PAGINA’S IN OMGEKEERDE VOLGORDE AFDRUKKEN aan.

Toegevoegd na 9 minuten:
Toevoeging: Naast de optie in de printer (indien mogelijk in de driver) kan het dus ook in Word. Zie bron voor eerder versies. In Office 2007 klik je op de opties knop (rondje linksboven) en kies je opties voor Word (of in andere pakketten Excel, Powerpoint etc). Dan links het menu Gevanceerd kiezen en bladeren naar het gedeelte in de onderste afbeelding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je. Ik heb het ondertussen gevonden. Scheelt me veel omstapelwerk... ;-)

Andere antwoorden (1)

Afdrukken, dan opties, dan omgekeerde afdrukvolgorde aanvinken. Succes