In excel staat onderin een balk waar je naar blad2 en bald3 enz. kunt. Deze balk is ineens verdwenen. Hoe krijg ik deze balk weer terug?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
6.8K

Het beste antwoord

Tabs kun je tonen en verbergen. Klik op Microsoft Office button , dan klik op Excel Options. In de Advanced categorie, onder Display options for this workbook, staat de 'Show sheet tabs' check box. Deze aanvinken en OK klikken.

Tweede mogelijkheid is dat je de horizontale schuifbal zo ver naar links hebt getrokken, dat deze over de tabs heen staat. Links van de tab het dunne balkje naar links slepen om het probleem op te lossen.
paulus811
10 jaar geleden
paulus811
10 jaar geleden
Schuifbal is natuurlijk schuifbalk ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
lol dat was wel duidelijk maar hoeraaaa je had gelijk. De schuifbalk stond helemaal links. Reuze bedankt!!

Andere antwoorden (1)

Klik eens op het tabblad "Beeld" en daar dan vooraan op weergave "Normaal"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
paulus811
10 jaar geleden
Ja doe dat eens....dan zul je zien dat je nog steeds geen tabs hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
inderdaad