Een nieuwe alias voor de mail gemaakt en alles is kwijt (mappen, mail) hoe krijg ik dit terug?

Ik heb een probleem. Een paar dagen terug heb ik een alias aangemaakt bij mijn hotmail account. Nu is heel mijn postvak IN leeg, al mijn mappen zijn weg en mijn nieuwe alias staat in eens als primair. Mijn voorheen primaire mail is nu een alias geworden. Opzich niet erg, maar wel als niemand mij meer kan bereiken. Ik krijg geen mails meer binnen op mijn oude adres, terwijl dat wel zou moeten.
Ik kreeg laatst een bericht van een vriendin dat ze mij wilde mailen op mijn oude adres (nu dus mijn alias) en de mail kwam gewoon bij haar terug en ik kreeg niks. Heel vreemd en bovenal zeer lastig.
Hoe kan ik dit terug draaien? Ik heb al een tijdje gewacht in de hoop dat het vanzelf nog zou synchroniseren of iets dergelijks, maar dat heeft het dus niet gedaan. Er staan een aantal belangrijke mailtjes in die mappen en ik verwacht ook nog belangrijke berichten, die dus niet meer aankomen.

Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de reactie!
Ik zou niet weten hoe ik een back up van mijn mail zou kunnen maken. Volgens mij heb ik ook geen google crome. Kan dat?
Zijn er andere mogelijkheden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou zeggen: stap over naar http://outlook.com/.
De opvolger van Hotmail!
@Claire91 en @SamsungFAN, Google Chrome heeft hier niets mee te maken!

Antwoorden (1)

Je bent vrij summier met informatie.
Wat heb je exact gewijzigd en hoe, je naam of je mailadres??????
Want als je alleen je naam wijzigt gebeurt er namelijk niets met je account.

Wat en waar kan er iets fout gaan.
Een is bij Microsoft..............niet echt waarschijnlijk
twee, je hebt stiekem toch iets fouts gedaan
drie, je browser is "in de war".

mogelijkheden.
Microsoft benaderen.
Je wijzigingen ongedaan maken.
Je browser resetten. ( vaak een "vervuilde" cookie die dwars ligt ).

Eigenlijk had je vraag aangevuld moeten worden met;
welke os je gebruikt ( windows, linux, ios en de bijbehorende versie )
welke webbrowser je gebruikt, ook weer met welke versie
en een exact verhaal van je ondernomen acties.