Kan ik mijn iPod-gegevens overzetten op een ander iOS apparaat

Ik overweeg om te gaan sparen voor een iPad, maar is er een mogelijkheid om bijvoorbeeld mijn Minecraft-wereld over te zetten? Of andere dingen als mijn scores op Jetpack Joyride?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Als je een reservekopie maakt via itunes worden al deze gegevens mee gekopieerd. En als je dan een ander of een nieuwe ipod aansluit dan vraagt itunes ''ipod als nieuw configureren'' of wil je een ''reservekopie terug zetten'' --> je mag kiezen uit welke

let op.. itunes vraagt deze twee dingen alleen mits je ipod ook echt nieuw is, of in zijn fabrieksinstellingen is terug gezet. dit doe je door naar Instellingen te gaan --> Algemeen --> Stel opnieuw in --> Wis alle inhoud en instellingen

!!!!! Vergeet niet een reservekopie te maken, desnoods maak je een EXTRA reservekopie op een andere computer !!!!!

mits er iets fout gaan, wil ik niet worden aangekeken. Maar ik doe het altijd op de zelfde manier met mijn iPhone iPad en iPod dat is geen probleem

Toegevoegd na 1 uur:
je stop motion video's worden toch opgeslagen in je filmrol en dat wordt sowieso opgeslagen in je reservekopie.

Maar ik heb alles net uitgeprobeerd door een reservekopie te maken en de iphone te wissen als een nieuw. En daarna heb ik het er weer op gezet. Het gebeurd nu wel heel anders dan bij de vorige itunes versie zeg, ik dacht ook dat alles weg was maar als je ipod en of iphone klaar is heeft itunes de apps gewoon opnieuw geïnstalleerd en de gegevens gelijk ook. Dus all mijn behaalde scores in games en alles is er gewoon weer.
Iedere app weet alles nog.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, maar krijg jij (als jij dat doet) ook echt alle gegevens, zodat het net lijkt of je gewoon precies hetzelfde apparaat hebt? Wat ik mij vooral afvraag is of je ook de game-gegevens en bijv: de filmpjes die je met een stop-motion app heb gemaakt ook over worden gezet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je stop motion video’s worden toch opgeslagen in je filmrol en dat wordt sowieso opgeslagen in je reservekopie. Maar ik heb alles net uitgeprobeerd door een reservekopie te maken en de iphone te wissen als een nieuw. En daarna heb ik het er weer op gezet. Het gebeurd nu wel heel anders dan bij de vorige itunes versie zeg, ik dacht ook dat alles weg was maar als je ipod en of iphone klaar is heeft itunes de apps gewoon opnieuw geïnstalleerd en de gegevens gelijk ook. Dus all mijn behaalde scores in games en alles is er gewoon weer.
Iedere app weet alles nog.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alle apps worden geinstalleerd op je ipad. Je minecraftwereld niet alle apps zijn als nieuw gedownload.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
sry ik snap je reactie niet helemaal maxxieboy20