hoe zet ik een bestandje in mn GR met de mac?

Ik heb een TI-84 plus. En heb ook al de TI software gedownload (TI-connect voor mac), en nu wil ik een bestandje op mn GR zetten (tekst) maar notefolio werkt niet met mac. Is er een programma wat ik kan gebruiken voor de mac? Of hoe krijg ik op een andere manier een bestandje op mn GR?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Volgens mij lukt dat niet met de mac. Ik heb zelf ook een tekstbestandje in Notefolio op m'n GR gezet, maar dat heb ik met Windows gedaan. Als je geen Windows thuis hebt kan je het eventueel proberen met een programma waarmee je Windows-programma's op je mac kan openen. Bijvoorbeeld Wine. Dat is echter wel veel werk en ik weet ook niet zeker of dat werkt. Ik hoop in ieder geval voor je dat het lukt.

Is het veel tekst? Anders kan je het ook gewoon zelf typen met de GR bij Programs.
Ik heb daar zelf namelijk voor wiskunde per hoofdstuk wat aantekeningen staan.