waar worden de favorieten (bladwijzers) bij google chrome opgeslagen?

Ik moet nl windows opnieuw installeren en ik wil de bladwijzers bewaren

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
61.3K

Het beste antwoord

Je kan je bladwijzers beter exporteren naar html, en later importeren. Of beter, bij chrome, aanmelden en synchroniseren via je Google account. Dan staat het automatisch overal waar je je aanmeld ;)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou toch graag weten of er ergens op de PC een bestand staat met daarin de bladwijzers, bij internet explorer staat er bij gebruikers een map favorieten die je makkelijk kan kopieren.

Andere antwoorden (3)

Je kunt webpagina's opslaan als tabblad, dan komen ze onder de adres/zoekbalk te staan. Ook kun je ze opslaan als bladwijzer, dan komen ze naast de tabbladbalk te staan in het mapje bladwijzers. Daarin kun je ze ook weer sorteren in mapjes etc. Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De adresbalk, en dan helemaal naar rechts, klik op het sterretje en je kunt daar je favorieten benoemen en vastzetten op de favorietenbalk.
10 jaar geleden
Windows verkenner openen:
Computer>>>Lokale schijf (C:)>>>Gebruikers>>>"De gebruiker">>>AppData>>>Local>>>Google>>>Chrome>>>User Data
* Je moet wel "verborgen items" aan hebben staan.

De map User Data gewoon in zijn geheel kopieren en na de windows installatie weer terugzetten.

Al je favorieten/geschiedenis/instellingen/voorkeuren blijven zo behouden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik kan het pad C:\Documents and Settings\x\Application Data wel vinden, de rest staat daar niet tussen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb windows XP
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk is het een verborgen map.
Je kan (als je een mapvenster hebt geopend) gaan naar extra->map- en zoekopties, en dan het bolletje bij "Verborgen bestanden en mappen weergeven" aanzetten.
Het kan ook zijn dat je in de Application Data ook op Local Settings moet klikken en dat hij daar gewoon tussen staat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor jullie hulp, maar helaas blijft het mapje "bladwijzers" onvindbaar. In de map C:\documents and settings\x heb ik wel een map favorieten maar die horen bij Internet Explorer.