Wat doet filescout.exe op je computer? Via Norton krijg ik steeds bericht dat er een Trojaans paard gedetecteerd en verwijderd is.

Kan ik filescout.exe zonder meer verwijderen? Ik gebruik windows 8

10 jaar geleden
in: Software
SimonV
9 jaar geleden
Het vrees eerder dat het een virus is.
Als verwijderen niet lukt, staan hier nog wat tips. Bronnen:
- http://au.answers.yahoo.com/question/index?qid=20130622071748AAf25wO

Het beste antwoord

Filesschout is een programma dat de software van blackbarry gebruikt.
De vraag is of je dus een blackberry hebt en hiermee vaak verbinding maakt met je pc.
Echter is dit programma de laatste tijd erg van streek en verbind zich met allemaal programma's wat niet nodig is.
Je kunt dit programma dus gewoon verwijderen.