Hoe kun je een filmpje gefilmd met ipad doorsturen aaan iemand anders?

Heb geprobeerd met wetransfert maar als ik op ipad film selecteer geeft we transfert aan kan niet lezen....t is niet de bedoeling het filmpje op youtube te zetten enkel door te mailen naar enkele vrienden...

10 jaar geleden
in: Software
capthavoc
10 jaar geleden
Met welke app heb je gefilmd ? het is inderdaad lastig om vanuit je fotomap fimpjes te delen deze zijn vaak afgeschermd

je kan eventueel via youtube het filmpje je ook op prive zetten
en dan delen via email met link dropbox is ook een optie ?
maar dan moet het eerst naar je pc en vandaar via rechtsklikken op het filmpje kan je een link delen

Het beste antwoord

iPad met pc verbinden. Je ziet in de Verkenner dan de iPad en de bestanden die daarop staan. Het filmpje van daaruit naar een map op de pc kopieeren. Dan moet het wel lukken met WeTransfer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
doralien
10 jaar geleden
Thx voor je antwoordje....

Andere antwoorden (2)

Via email.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
doralien
10 jaar geleden
Neen gaat niet bestand is te groot voor email.
Heb je het al geprobeerd via imessage (mits de andere persoon ook een iPad of iPhone heeft)