Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe beantwoord ik de originele afzender van een doorgestuurd bericht, dus niet degene die het bericht doorstuurt? Ik gebruik Outlook 2007.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
5.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het emaoladres van de orginele afzender intikken bij een nieuw emailbericht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel maar dit is niet wat ik bedoel. Deze manier gebruik ik ook altijd, maar ik vraag me af of er een manier is, zoals "beantwoorden" of "allen beantwoorden" waardoor het e-mailadres van de oorspronkelijke afzender automatisch in het invulvak Aan komt te staan. Het is een soort van Redirect opdracht maar ik weet niet waar deze in Outlook2007 zit en of die opdracht er is??
het bericht selecteren
dan op antwoorden klikken
het e mail adres van de eerste verzender in het vak aan zetten ,dit kan door typen of door selecteren copieren en plakken
verzenden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel maar dit is niet wat ik bedoel. Deze manier gebruik ik ook altijd, maar ik vraag me af of er een manier is, zoals "beantwoorden" of "allen beantwoorden" waardoor het e-mailadres van de oorspronkelijke afzender automatisch in het invulvak Aan komt te staan. Het is een soort van Redirect opdracht maar ik weet niet waar deze in Outlook2007 zit en of die opdracht er is??

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding