hoe moet ik windows installeren zonder muis of toetsenbord?

Als ik de oc opstart gaat hij naar het schema waar ik een taal moet selecteren. Maar de muis en het toetsenbord doen het op dat moment niet. Hoe moet ik het selecteren? Het gaat om windows 7

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
2.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt met een andere computer de installatie slipstreamen. Maak eerst een image van de CD (ISO) en ga die dan met software (RT7Lite) of zonder software en handmatig (moeilijker, beter resultaat, sneller) het .ISO-bestand slipstreamen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer je toetsenbord aan te sluiten op andere usb poorten, probeer dan eerst degene op het back i/o panel van je computer. Het kan namelijk zo zijn dat het front panel drivers nodig heeft. (in zeer zeldzame gevallen) Probeer anders een zeer basic toetsenbord (OEM toetsenborden van bijvoorbeeld HP of Dell) of een toetsenbord met bios functie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eerst de DVD van het moederbord gebruiken om de drivers van de computer te installeren?
capthavoc
10 jaar geleden
Als je een usb toetsenbord gebruikt kan het wel eens zijn dat deze nog niet pakt tijdens de eerste setup van windows
je zult dus misschien een standaard toetsenbord moeten nemen met die ronde aansluitingen ps/2 om windows er op te zetten
later pakt je usb toetsenbord wel weer gewoon.
dat heb je nog wel eens met oudere pc

Antwoorden (3)

Niet.

Je zou een touchscreen monitor kunnen proberen, anders zul je toch echt een werkende toetsenbord/muis moeten hebben. Normalitair werken deze gewoon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk gebruik je een OS2-toetsenbord en dat gaat niet lukken.
Probeer eens een USB-toetsenbord en/of muis.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer eens de blauwe poorten (dat zijn intel gebaseerde en die werken het beste), als je die niet hebt probeer eens de bovensten. En zorg ervoor dat je geen usb3.0 poort gebruikt, want die hebben drivers nodig.