Ja, deze is hier te vinden:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.penguinsoft.mijnsimpel

Beschrijving
Mijn Simpel is toegankelijker gemaakt voor mobiele gebruikers. Je kunt alles wat je op de website van Simpel ook kunt, maar dan geoptimaliseerd voor mobiel en tablet.

Bekijk jouw facturen, actueel saldo en abonnement gegevens nu 'on-the-go'.

Je kunt ook al je gegevens of je abonnement bewerken (net als op de website).

Werkt de app niet zoals beschreven? Laat een reactie achter met de specificaties van je toestel en het betreffende probleem.

Minimale Android versie is 3.0.

Tags: abonnement, saldo, actueel, facturen, belplafond, belspecificatie, simkaart, telefoonnummer, status, telefoon, login, account.