Hoe begin ik mijn pagina nummers op pagina 3?

Ik weet dat deze vraag veel gesteld en beantwoord wordt, maar na een kleine 3 kwartier zoeken lukte het me nog steeds niet (ja, Word noob).
Ik wil op de 3e bladzijde beginnen met de paginanummering. De eerste 2 bladzijden, een titelblad en inhoudsopgave, wil ik dus niet benummerd hebben. Ook wil ik dat de 3e bladzijde begint met nummer 1, dus niet met 3 zoals het oorspronkelijk wel is.
Alvast bedankt.
ps Ik heb Word 2007 Nederlandstalig

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Je gaat op pagina 3 naar Koptekst/Voettekst, kiest daar voor Opmaak Paginanummer, en stelt dan in dat je wilt Beginnen bij 1.
Amadea
9 jaar geleden
Wat amadea zegt geld voor een andere Word versie.
Je moet de kop/voettekst openen, dan naar ontwerpen>paginanummer>opmaak van paginanummer