Ik heb zelf ervaring met windows washer, werkt prima. Wist cache van browsers en andere windows onderdelen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Internet explorer:
Tools > Internet Options > General > [Delete Files]
Firefox:
Tools > Options > Privacy > Cache [Clear]
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het beste kan je een linux live-CD downloaden en branden, die opstarten, en daarmee je c:\windows\System32 map verwijderen.

deze kan je niet leegmaken als je i nwindows zelf zit, omdat hij enkele van de cachebestanden nog gebruikt, maar van buiten kun je die map veilig verwijderen.

let op: alleen de system32 map, niet de hele windows map!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zelf heb ik ik System Mechanic.
Vind 'm super fijn! ;)
Maar dat is wel *ping ping*.
't kost wat .. anders kun je ook Ccleaner gebruiken.