ik probeer een sitecom lw-130 v1 001 in te stellen, ik kan alleen geen toegang krijgen tot de router via 192.168.0.254, hoe krijg ik dit voor elkaar?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Probeer eens de gateway op te zoeken van je router met WIN+R, type dan CMD in, dan enter, en type dan ipconfig in en dan weer enter. Zoek naar deze LAN-verbinding en type het IP-adres van de gateway (dat staat duidelijk aangegeven) dan in in je browser. Je gateway is namelijk hetzelfde als het ip-adres van de router, waarschijnlijk is dat bij jouw niet 192.168.0.254. Misschien komt dat door verkeerde DNS of DHCP-instellingen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is het een WL-130 (range extender)?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En, ben je met een draadje verbonden met de WL-130?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja ik heb de range extender met een
Ethernet kabel verbonden aan de laptop.