Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik krijg bluescreen na NVIDEA update. Wat moet ik doen?

Ik speel regelmatig FIFA15 op mijn laptop, dat gaat niet altijd even soepel. Nou gaf laatst mijn virusscanner (BitDefender) aan dat ik een aantal updates op mijn laptop moest toepassen waaronder een update van mijn videokaart NVIDEA. Ik wilde daarna dus fifa gaan spelen, het menu ging ineens enorm soepel dus ik was blij verrast. Echter op het moment als ik de tenues van beide partijen wil kiezen loopt mijn laptop vast en krijg ik een blauw scherm (Bluescreen). Wat moet ik doen om dit op te lossen en valt dit op te lossen? Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
642

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een bluescreen wijst vaak op een hardeware of driver probleem. Wat ik je zou aanraden is volledig de oude driver te verwijderen. Van de Nvidia website de driver removal tool te downloaden. En na een herstart de meest recente drivers te installeren. De NVIDIA removal tool is een belangrijk onderdeel in dit proces.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding