Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een app waarbij ik een foto van een plattegrond kan koppelen aan mijn gps?

Ik vraag me af of er een app is waarbij ik een foto maak van een plattegrond, zoals een pretpark oid. en waarna ik mijn gps kalibreer met de plattegrond, waardoor ik eigenlijk gewoon een plattegrond met gps voor elke plek heb?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee dit bestaat niet, omdat het erg lastig is te realiseren immers hoe weet die app dan de schaal van je foto? en weet jij dan op welke schaal die foto is genomen zodat je dat in de app kunt invoeren? Zonder exact juiste schaal is exacte plaatsbepaling niet te doen gezien je het hebt over plattegronden mag dit niet teveel afwijken dunkt mij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar door te kalibreren dmv meerdere plaatsen vast te zetten met je eigen locatie op het goede punt, kan de app zelf toch de schaal bepalen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk je kunt natuurlijk vaste punten nemen waarop je de exacte GPS bepaling hebt, en dan de kaart als overlay eroverheen stretchen totdat het past, maar daar komt zoveel intelligentie bij kijken dat het onmogelijk in een app te vatten is....daarom zeg ik het bestaat (nog) niet... Het dichtst wat er bij komt is google maps met een iphone, alle foto's die ik maak kan ik exact terug vinden op google maps...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding