Het bestand of toepassing "mfc110u.dll" ontbreekt op mijn computer, wat moet ik doen om dit te verhelpen?

Ik heb er vandaag voor gekozen om toepassingen die ik zelden of nooit gebruik van mijn computer te verwijderen. Ik heb waarschijnlijk iets verwijderd wat niet verwijderd had moeten worden. Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Download GEEN .dll files van het internet! Ze verneuken je PC!

Antwoorden (2)

Meestal betekent het dat je een programma hebt gedownload uit een wat minder betrouwbare bron het het file / bestand niet compleet is. Ik ben het ook wel eens tegengekomen nadat ik iets had gedownload dat waarschijnlijk niet geschikt is voor precies mijn computer.
Maar het is natuurlijk ook best mogelijk dat je zelf wat per ongeluk hebt weggegooid ; dat gebeurt mij helaas ook van tijd tot tijd. (Ik neig nogal alles wat ik niet herken uit mijn lijstjes te willen hebben - en zo werkt dat niet met computers :lol:

Dit heb ik zelf nog nooit geprobeerd, maar wellicht is het de moeite waard om te proberen (en dan de meest rechte versie ; gratis en met de hand installeren van die betreffende file.) De link doet vermoeden dat mensen deze DLL wel vaker kwijtraken....

http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?mfc110u
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat het eraan ligt dat ik Microsoft Visual C++ heb verwijderd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb jij een productsleutel voor DLL-Files Fixer?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
www.dll-files.com is een ontzettend onbetrouwbare site. Heb er zelf ooit eens ene dll file van gedownload en heb Windows opnieuw moeten installeren door fouten in de registry én ik kon geen anti-virus programma meer installeren!
Het probleem ligt in een (systeem component) van windows. Deze dient u opnieuw te installeren. Het betreft de "Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2012 Update" Aan de hand van welke windows u heeft, en of deze 32 of 64 bit is deze gaarne downloaden via de Microsoft site, en liever niet via een andere niet erkende site. Het is namelijk een belangrijk onderdeel voor, Office, Internet explorer en andere core toepassingen op uw computer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Enige goeie antwoord wat hier tussen zit. +