Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil in Word de achtergrond een kleur geven, hoe kan ik dit doen?

Ik wil alleen de 1ste pagina achtergrond een kleurtje geven.
Ik heb het al geprobeerd via pagina-kleur en dan achtergrond, maar dan doet die alle pagina's.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
881

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Wat ik altijd doe is op de eerste pagina is gewoon een groot tekstvak maken, en DAT kleur ik dan in. En dan een foto en de titel erop, maar dat hangt er natuurlijk van af wat je er mee wilt doen. Bij mij zijn het in de regel haakpatronen.

In de link een voorbeeldje van zo'n in dit geval gratis patroon, kun je zien hoe het er uitziet. Ze zijn uiteraard allemaal een beetje anders.

http://www.ravelry.com/patterns/library/crocheted-socks---gehaakte-sokken

Toegevoegd na 1 minuut:
Een simpelere manier is de eerste pagina op gekleurd papier afdrukken ; maar dan moet het eigenlijk echt ook een zwart-wit afbeelding / titel zijn, anders komen de kleuren niet goed uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die link slaat nergens op, maar mijn afbeelding is in kleur en ook de tekst.
Ik probeerde al een tekstvak te maken, maar dat lukte niet. Het is voor een onderzoeksrapport. Dus het zou wel fijn zijn als de hele pagina een kleur heeft..

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding