1.Sluit alle programma's af.
2. Klik in Microsoft Windows op de knop Start en klik op Configuratiescherm.
3.Klik op Programma's en klik vervolgens op Programma's en onderdelen. Klik op de naam van het Microsoft Office-programma dat u wilt wijzigen en klik op Wijzigen.
4.Klik in het dialoogvenster Office Setup op Onderdelen toevoegen of verwijderen en klik op Volgende.
5.Klik op de gewenste opties voor aangepaste installatie (dus Powerpoint):
Klik op een plusteken (+) als u een map wilt uitvouwen en meer functies wilt zien.
Het symbool naast elke functie geeft aan hoe de functie standaard wordt geïnstalleerd. U kunt wijzigen hoe de functie wordt geïnstalleerd door op het bijbehorende symbool te klikken en vervolgens een ander symbool te selecteren in de lijst die wordt weergegeven.
6.Als u Powerpoint hebt geselecteerd, klikt u op Upgrade.
SimonV