hoe kan ik een procesanimatie maken?

Ik zie heel vaak procesafbeeldingen zoals bijgevoegde foto of een bewegende animatie als op dit filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=uk7xI77AUvk

Dit soort animaties tonen zeer eenvoudig hoe een proces werkt en dit is een goed uitleg middel.
Wat voor software kan hier voor gebruikt worden en hoe kan ik dit zelf maken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dit soort animaties worden meestal met Flash gemaakt, en later weer omgezet naar een .GIF . Animeren is niet iets wat je snel even leert en doet.

Het vereist de nodige kennis om iets te animeren.
Vectorian Giotto is een programma dat veel hobbyisten gebruiken.