Hoe kan ik filmpjes camcorder overzetten naar DVD?

Ik heb een Panasonic camcorder en wil de filmpjes overzetten naar een DVD en er teksten bij zetten. Welk niet te duur programma moet ik daar voor aanschaffen?

9 jaar geleden
in: Software
4.2K

Het beste antwoord

Wanneer er een SD-kaart aanwezig is, deze met de pc verbinden en anders d.m.v. een usb-kabel.

Wanneer dit is gebeurd en de pc je camera aangeeft open je het bestand Windows (live) movie maker en kun je de bestanden openen, tekst toevoegen enz.

Vervolgens staat er een knop bovenin waar je je gemaakte film op een dvd kunt branden. Waarschijnlijk moet je hier nog wel een programma voor downloaden, maar het is ook mogelijk dat het al op je pc staat: DVD maker. Als je op deze knop heb gedrukt verbind movie maker met de dvd maker en volg je vervolgens de instructie op je scherm. Binnen een paar minuten is je dvd gebrandt en staan je films op de dvd.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
tham
9 jaar geleden
Het probleem is dat de indeling geen AVI is maar AVCHD. Hoe moet ik dat doen?
tham
9 jaar geleden
Het blijkt nu dat ik veel te moeilijk had gedaan. Ben erg blij met dit antwoord.