hoe breid ik grafisch geheugen uit?

Hallo allemaal, net een nieuwe laptop gekocht, 12 gb ram werkgeheugen. het klonk allemaal heel mooi maar hij heeft maar 256 mb grafisch geheugen. ik heb internet al wat afgeneusd en zag dat dit meer dan 1000 kan zijn met 8 ram of meer. ik heb in de bios van de laptop al gekeken maar daar staat geen optie bij om het grafisch geheugen te vergroten. weet iemand hoe ik dit kan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Grafisch geheugen kan je niet uitbreiden via de bios, dit zit op je grafische kaart. Aangezien je een laptop hebt zal deze geïntegreerd zijn op je moederbord en is deze niet uit te bereiden. In een laptop is over het algemeen niet genoeg ruimte om een aparte grafische kaart te plaatsen dus je zal het ermee moeten doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
kost maar krachtig het is niet anders
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb maar 3 g met mobiele data
Ritsuka
9 jaar geleden
@harriet07 deze vraag gaat over een laptop, niet over een telefoon